Opnå fuld kontrol over virksomhedens udgifter med Wallester

Gør hverdagen nem for dig og dine medarbejdere. Lad medarbejderne selv tage hånd om indkøb med Wallester Business – en alt-i-én løsning til at kontrollere virksomhedens udgifter. Wallester Business-platform er helt gratis. Få 300 virtuelle kort GRATIS lige efter onlineregistrering.

Hos CPIE Services vil vi gerne introducere Wallester Business, da vi oplever, at Wallester tilbyder et rigtig godt produkt til både små og store virksomheder.

Med Wallester Business kan du holde styr på alle udgifter og samtidig ha’ det fulde overblik, når dine medarbejdere foretager køb for virksomheden. Der er mulighed for udstedelse af både fysisk og virtuelle kort med IBAN-konto hurtigt og nemt.

Wallester Business-platform er kort og godt gratis

Grundlæggende platformsfunktioner og multifunktionelle kort kr. 0, – pr. måned
Få 300 virtuelle kort GRATIS lige efter onlineregistrering og et ubegrænset antal fysiske kort – gælder alle nye klienter på Wallester Business.

  • Intet tilmeldingsgebyr
  • Ingen konfigurationsgebyr
  • Intet månedligt gebyr
  • Intet mobilappgebyr
  • Intet fysisk kortudstedelsesgebyr
  • Intet virtuelt kortudstedelsesgebyr

Wallester tager en lille procentdel af hver transaktion hos den handlende. Det vil sige, at procentdelen allerede er inkluderet i de priser, som kunderne finder i butikker, online m.m.

8 unikke fordele med Wallester

– find endnu flere på Wallester Business

1. Udsted virtuelle kort på farten
Udsted ubegrænsede virtuelle kort, og gi’ dine medarbejdere ansvaret for at købe annoncer på online platforme

2. Optimalt til køb af f.eks. online annoncering
Placer tusindvis af annoncekampagner og administrer hver af dem via separate virtuelle kort

3. Fuld kontrol over alle udgifter
Indstil købsgrænser i overensstemmelse med forskellige sikkerhedsparametre, som reducerer svindelrisikoen ved køb

4. Spor transaktioner i realtid
Få øjeblikkelige notifikationer på hver eneste transaktion – på den måde har du fuldt overblik over alle betalinger

5. Vælg en valuta efter eget valg
Foretag køb i en bestemt valuta – omregn til den mest fordelagtige valutakurs

6. Godkend nemt køb
Godkend hurtigt og nemt købsanmodninger fra medarbejdere

7. Håndter nemt alle bilag
Upload fakturaer via mobilapp til bogføring

8. Fuld overblik over budgettet
Nem at styre budgettet med integreret regnskabsservice

Nysgerrig på at læse mere? Så klik her Wallester Business

Wallester har et direkte partnerskab med Visa og er Visa Principal Member, Visa Ready Certified samt Visa FinTech Fast Track-medlem.

 

Relaterede indlæg